Autobus od INĐIJA do SOMBOR prolazi između ostalog i kroz gradove NOVI SAD, BAČKA PALANKA, KULA, ODŽACI (zavisno od rute linije).Prvi autobus kreće u 06:19, dok posljednji polazak možete uhvatiti u 14:35. Dužina puta je oko 146 km. Prosječno trajanje putovanja po redu vožnje je 03 sata i 00 min.
Prtljag se obično plaća po torbi na svim polascima u zavisnosti od prevoznika.
Na linijama saobraćaju autobusi visoke i srednje turističke klase dok na kraćim relacijama neki prevoznici organizuju putovanje turističkim kombijima ili malim autobusima.
Red vožnje INĐIJA - SOMBOR postoji za sljedeće dane:
ponedjeljak
utorak
srijeda
četvrtak
petak
subota
nedjelja
Inđija
Inđija je gradsko naselјe i sedište opštine Inđija u Sremskom okrugu. Prema popisu iz 2011. bilo je 26025 stanovnika. Zajedno sa Srbima koji čine većinski deo, na teritoriji Opštine žive još Hrvati, Mađari, Slovaci, Ukrajinci, Romi, Makedonci, Rusini, Rusi, Bošnjaci, Bugari, Česi i drugi. Grad Inđija administrativno pripada Sremskom okrugu u Vojvodini. Inđija je železnička raskrsnica Srema. Kroz Inđiju prolazi železnička pruga Beograd-Novi Sad-Subotica, te Beograd-Stara Pazova-Ruma-Sremska Mitrovica. Pored Inđije prolazi i međunarodni auto-put Beograd-Novi Sad-Subotica-Budimpešta.
Od reke Dunav i naselјa Stari Slankamen, udalјena je 19 km. Od aerodroma Nikola Tesla udalјena je oko 40 km.
Inđiju prvi put pominje despot Jovan Branković 1496. godine, ali sasvim sigurno je da su lјudi ovde živeli pre 1455. Dok je bila pod vlašću Osmanskog carstva, u Inđiji su živeli pretežno Srbi. 1717. godine, Inđijom je zavladala Habzburška dinastija, pa je grad postao feudalna oblast pod Markom Pejačevićem.
Srednjovekovna Inđija bila je smeštena nešto severnije od današnje. Današnju Inđiju osnovali su Srbi iz Beške 1746, kada je grad brojao 60 kuća. 1791. godine, grad već broji 122 kuće i 1.054 stanovnika. Početkom XIX veka, Nemci i Česi naselјavaju Inđiju, a krajem istog veka dolaze i Mađari.
Razvoj Inđije je usko povezan i sa razvojem železničke infrastrukture, koja se razvila 1883. godine iz tri pravca: od Subotice sa severa, od Sremske Mitrovice preko Rume sa zapada, te od Beograda sa jugoistoka. Tako je Inđija postala železnička raskrsnica Srema, kao i cele Vojvodine.
Različiti rajmovi počeli su da se održavaju početkom XIX veka, u vreme kada je osnovana državna poštanska služba. Telegraf počinje da radi u Inđiji 1850. godine, a poštanski prenos novca započet je 1886. godine. Prva banka je osnovana 1897. godine, kao i prva trgovačka škola.
Prva elektrana u Inđiji počinje sa radom 1911. godine. Industrijski napredak u Inđiji je započet osnivanjem mlinova sredinom XIX veka. Prvi veći mlin na paru, kapaciteta od deset vozila pšenice na dan, napravila je kompanija iz Budimpešte, 1890. godine. Posle mlinova, sledile su razne fabrike. Tradicija proizvodnje nameštaja i tepiha, započeta je 1876. godine. Na početku XX veka, osnovana je poznata fabrika za proizvodnju krzna.
U ovom periodu Inđija postaje tradicionalna odrednica za trgovinu i centar uspešnih trgovinskih kompanija.
Prvi moderan put u Srbiji, prolazio je kroz Inđiju još 1939. godine.
Između dva svetska rata, Inđija je bila najrazvijenije mesto u Vojvodini, kao i duhovni i kulturni centar Nemaca u Sremskom regionu. Posle 1944. godine i novih seoba, Inđija ponovo postaje naselјena uglavnom Srbima.
Nakon Drugog svetskog rata, osnovane su mnoge nove fabrike, za široku proizvodnju; od prehrambenih proizvoda, tekstila, građevinskog materijala, pa do industrije za obradu metala. Šezdesetih godina XX veka, u Inđiji naglo raste broj malih i srednjih preduzeća.
Sombor
Sombor je grad u Srbiji sa oko 50.000 stanovnika, i administrativni je centar Zapadnobačkog okruga. Jugoistočno od Sombora oko 100km nalazi se Novi Sad, 175km je udaljen Beograd, 220 km sjeverno je Budimpešta.
Smatra se da je grad nastao u 14.vijeku, pod uticajem ugarske vlastelinske porodice Cobar.
Sombor je jedan od najljepših vojvođanskih gradova, mjesto koje čuva i njeguje sva važna kulturno-istorijska obilježja i sjećanje na znamenite ljude koji su u tom gradu živjeli i stvarali. Prijatna gradska atmosfera i bogati sadržaji utiču da je danas Sombor vrlo atraktivna turistička destinacija. Simbol grada je fijaker, koji je i u 21. vijeku aktivan, i podsjeća na starogradske pjesme o Somboru i Somborcima.
Bogata istorija grada ostavila je u naslijeđe niz bajkovito lijepih građevina i jedinstvenih fasada. Prepliću se građevine, crkve i palate baroknog, gotičkog i romantičko-neogotičkog stila i svaka u sebi nosi dio istorije grada.
Za ljubitelje dobre hrane Sombor nudi brojne etno restorane, u kojima možete uživati u vrhunskim specijalitetima vojvođanske kuhinje.
Sombor sa pravom nosi epitet najzelenijeg grada Evrope. Na teritoriji grada nalazi se zaštićeno područje SRP „Gornje Podunavlje” poznato i kao „Evropski Amazon”.
Noćni provod
Modena Night Club Sombor, Klub Loreto, Kabare Sombor
Restorani
Etno Restoran Fijaker, Stari slon, Godo
Konobe
Dalmatinski Podrum, Kafe Tri Šešira, Sedam Dudova – Salaš
Najznačajnije manifestacije
Međunarodni dječji festival „Osmeh Sombora“, Somborski polumaraton, Somborsko kulturno ljeto, Fijakerijada, Susreti Oldtajmera
Smještaj
Hotel Barcode Wellness & Spa, Garni Hotel Andric, Guest House LILA, Apartments TEMA
Šoping
STOP SHOP Sombor, Home Park Sombor, Tržni centar KTC
Važni telefoni
Policija 192
Protivpožarna služba 193
Hitna pomoć 194
Opšta Bolnica „Dr Radivoje Simonović" 025 / 467 – 700
Pošta 025 / 465 - 113
Autobuska stanica 025 / 441 - 166
Naša banka garantuje bezbjednost transakcija