Busticket4.me Vam pomaže da jednostavno pretražite, uporedite i kupite kartu/e za odgavarajući autobus na relaciji od DUISBURG do TUZLA.
Dužina puta je oko 2012.00km. Prosječno trajanje putovanja po redu vožnje je 25 sati i 05 min.
Prtljag se obično plaća po torbi na svim polascima u zavisnosti od prevoznika, koji nude brz i efikasan prevoz po povoljnoj cijeni.
Autobusi su uglavnom visoke turističke klase sa klimom, ABS-om, udobnim putničkim sjedištima i sl.
Red vožnje od DUISBURG do TUZLA postoji za sljedeće dane:
- Ponedeljak
- utorak
- srijeda
- četvrtak
- petak
- subota
- nedjelja
Autobuski prevoznik koji saobraća na relaciji od DUISBURG do TUZLA je : BIG-SIM Halilović.
Duizburg
Duizburg (njem. Duisburg) je grad u njemačkoj saveznoj državi Sjeverna Rajna-Vestfalija u zapadnom dijelu Rurske oblasti. Ima najveću kontinentalnu luku u Evropi. Opština ima 502.522 stanovnika (2005). Grad je poznat po čeličanama. Oko 34,4% čelika u Njemačkoj proizvodi se u Duizburgu.
Duizburg ima najveću kontinentalnu luku na svijetu. Preveze se 40 miliona tona tereta sa 20.000 brodova. Luka ima površinu od 7,4 km². Povezan je dobro sa auto-putevima i sa željeznicom.
Pored Dizeldorfa, Duizburg je sjedište Njemačke opere na Rajni, jedne od najvećih opera u Njemačkoj. Duizburški filharmonijski orkestar uživa međunarodni ugled.
Grad se nalazi na nadmorskoj visini od 33 metra. Površina opštine iznosi 232,8 km².
Tuzla
Grad Tuzla administrativni je centar te privredni, kulturni i obrazovni centar Tuzlanskog kantona i ekonomsko-geografske regije sjeveroistočne Bosne. Tuzla je pretežno industrijski grad, centar istoimene opštine i Tuzlanskog kantona.Takođe je i privredni, kulturni, sportski, obrazovni centar sjeveroistočne Bosne i Hercegovine, u dolini planine Majevice.
Grad je poznat po hemijskoj i motornoj industriji. Naročito je poznat po velikom bogatstvu solju, po kojoj je i dobio ime (iz turskog jezika: „tuzi“ znači „so"), te ovaj grad leži na velikom broju rudnika soli.
Prirodni resursi i bogata nalazišta energetskih i mineralnih sirovina bili su opredjeljujući faktor za usmjeravanje dosadašnjeg privrednog razvoja ovog područja, a ujedno su i važan oslonac budućeg razvoja.
Tuzlu je najstarijim ili jednim od najstarijih naselja u Evropi učinila njena posebna geološka prošlost. Naime, veliki dio Evrope, u davnoj geološkoj prošlosti, predstavljao je dno Panonskog mora. I posljednji ostaci ovoga mora povukli su se sa sadašnje površine prije 10 miliona godina. Samo ispod Tuzle ovo more ostavilo je trag u vidu 350 miliona tona slanih stijena i slane vode. Slana voda izbijala je na površinu, ljudi su je prerađivali u so još u neolitu. Poslije su oformili bunare, koji su postajali sve savremeniji, a slana voda je vremenom postala osnovom hemijske industrije u savremenoj Tuzli.
18. jula 2003. godine, lokalne vlasti su odlučili da veliku količinu slane vode izvuku na površinu, u prethodno pripremljeno dno, tako je Tuzla danas jedini grad u Evropi koji ima slano jezero i jedini grad na svijetu čije je slano jezero istovremeno i kupalište i plaža u najužem istorijskom centru grada. Voda slanog Panonskog jezera je navodno i ljekovita.
Tuzla ima veliku industrijsku tradiciju, zasnovanu na bogatim nalazištima soli i uglja.
Danas je Tuzla grad nove energije, posljednjih godina doživljava veliku ekspanziju gradnje, naglog i brzog razvoja.