Autobus od NOVA PAZOVA do BAČKA TOPOLA prolazi između ostalog i kroz gradove INĐIJA, NOVI SAD (zavisno od rute linije).Prvi autobus kreće u 05:02, dok posljednji polazak možete uhvatiti u 07:22. Dužina puta je oko 121 km. Prosječno trajanje putovanja po redu vožnje je 02 sata i 23 min.
Prtljag se obično plaća po torbi na svim polascima u zavisnosti od prevoznika.
Na linijama saobraćaju autobusi visoke i srednje turističke klase dok na kraćim relacijama neki prevoznici organizuju putovanje turističkim kombijima ili malim autobusima.
Red vožnje NOVA PAZOVA - BAČKA TOPOLA postoji za sljedeće dane:
ponedjeljak
utorak
srijeda
četvrtak
petak
subota
nedjelja
Nova Pazova
Nova Pazova je naselje u Srbiji u opštini Stara Pazova u Sremskom okrugu 25 km sjeverozapadno od Beograda. Nova Pazova je poznata po razvijenoj maloj privredi tj. Malim samostalnim zanatskim radnjama koje su otvorene sredinom 50-ih godina XX vijeka.
Nova Pazova ima infrastrukturno uređenu industrijsku zonu koja ima veoma zanimljiv polaožaj jer se nalazi na magistralnom putu Beograd – Novi Sad dok je u neposrednoj blizini auto-put M-75. Pored Nove Pazove se nalazi i aerodrome Batajnica.
Nova Pazova je nastala 1790. godine kada su se doselili kolonisti iz Njemačke. Nakon Drugog svjetskog rata oni su se ovdje trajno naselili i došlo je do masivnog doseljavanja stanovnika iz ratom opustošenih oblasti tadašnje Jugoslavije, najviše iz Dalmacije, Like, Bosne i Hercegovine.
Nova Pazova je autobuskim linijama veoma dobro povezana sa velikim centrima kao što su Beograd, Novi Sad i Subotica.
Bačka Topola
Bačka Topola je gradsko naselje u Sjevernobačkom okrugu. Na sjeveru se graniči sa Suboticom, na sjeveroistoku sa opštinom Senta, na istoku sa opšinom Ada, na jugoistoku je opština Bečej, na jugu opština Mali Iđoš, jugozapadu opština Kula I na zapadu opština Sombor.
Turističko – geografski položaj opštine je izuzetno povoljan jer tu prolazi međunarodni put u pravcu sjever – jug, autoput Koridor 10, međunarodna željeznička magistrala Budimpešta – Beograd kao I savremeni regionalni putevi.
Teritorija opštine je naseljena od praistorije, o čemu svjedoče i arheološke iskopine. U kasnijem periodu na ovim područjima su živeli Sarmati i Avari, a od IX vijeka Mađari. Prilikom iskopavanja, nađeni su ostaci naselja i groblja ovih naroda. U srednjem vijeku, na mjestu današnje Bačke Topole, postojala je crkva pod nazivom Pustatemplom.
U istoriji naselja 1750-a godina predstavlja prekretnicu. Te godine, 15-og septembra, grof Antun Grašalković zadužuje slobodnjaka, Ferenca Čizovskog za naseljavanje bačkotopolske pustare. Pal Krai je za zasluge u borbama protiv francuskih snaga 1800. godine kao nagradu dobio Bačku Topolu. Porodica Krai počinje da razvija naselje, i već 1806. godine dobija status varošice kao središta ovog kraja sa pravom održavanja tri vašara godišnje. Početkom 1849. godine, Bačka Topola je opljačkana i grad je djelimično izgoreo. Nakon Mađarske revolucije, život se polako obnavljao.
U drugoj polovini XIX vijeka, grad se razvija i započinje industrijalizacija.
Razvoj je tokom Prvog svjetskog rata donekle usporen i djelimično preusmjeren. Nakon Drugog svjetskog rata razvoj Bačke Topole je doživio korjenite promjene i krenuo novim pravcima. Počinje obimna izgradnja i snažna industrijalizacija, mijenja se i izgled i ambijent grada. Danas, opština Bačka Topola spada u srednje razvijene opštine Srbije.