Alexa Certify

FAQ

Најчешћа Питања

Portal Busticket4.me nije:

- prevoznička firma - ne posjedujemo autobuse, niti učestvujemo u organizaciji prevoza, tako da ne možemo da utičemo na cjenovnu politiku prevoznika, otkaze polazaka i izmjene u redu vožnje;
- turistička agencija - iako pružamo brojne informacije o najatraktivnijim destinacijama Evrope, ne bavimo se organizacijom turističkih putovanja;
- internet servis koji pruža posredne informacije - sve informacije koje objavljujemo dobijene su direktno od naših partnera i nisu preuzete iz drugih izvora.

Popusti su dio tarifne politike prevoznika. Postoje akcijski popusti koji važe u ograničenom roku ili se primjenjuju u specifičnim slučajevima (nakon određenog broja prodatih karata, sledeća je besplatna itd.) i popusti za određene kategorije putnika. Najčešće kategorije putnika za koje važe popusti su:

- djeca,
- studenti,
- penzioneri.

Svaki prevoznik određuje vrste popusta za pojedine kategorije putnika. Ukoliko odgovarate datoj kategoriji putnika, imate pravo na popust. Pritom, prilikom ulaska u autobus sa sobom morate imati neki dokument kojim se potvrđuje odabrani popust (indeks za studente, ček od penzije za penzionere, zdravstvena knjižica ili sličan dokument za djecu). Koji dokument je neophodan za dokazivanje prava na popust zavisi od prevoznika - u vezi s tim, preporučujemo Vam da se za više detalja o popustima informišete na stranici o prevoznicima.

Ukoliko nemate štampač ili niste uspjeli da odštampate Vašu internet kartu, obratite se našem timu podrške kako bismo Vas uputili na najbliže mjesto za preuzimanje karte i eventualno kontaktirali dispečere prevoznika, ukoliko niste u mogućnosti da preuzmete Vašu kartu.

Ukoliko ste iskoristili jedan smjer povratne karte a odustali od povratka, imate pravo na povraćaj novca za neiskorišćeni dio karte, prema važećim pravilima za otkazivanje karata. Iznos novca koji Vam se vraća zavisi od tarifne politike prevoznika, tj. od načina na koji prevoznik obračunava vrijednost povratnog kupona karte.

1.     Na naslovnoj stranici portala pretražite autobuske redove vožnje za željeni polazni i dolazni grad - odaberite početnu i završnu stanicu, vrstu karte (jedan smjer ili povratna), datum putovanja i broj putnika. Imajte u vidu da osim grada polaska i dolaska, parametre za ostala polja (datum, broj putnika i vrstu karte) ne morate u ovom koraku konačno definisati. Njih možete podesiti u narednom koraku.

 

2.    Od ponuđenih autobuskih linija izaberite liniju koja Vam najviše odgovara imajući u vidu vrijeme polaska, cijenu, prevoznika i rutu linije. Kako biste lakše našli odgovarajući polazak, na raspolaganju su vam opcije sortiranja polazaka po cijeni i vremenu polazaka. Takođe, polaske možete izdvojiti i po prevoznicima kao i po karakteristikama autobusa. Klikom na dugme “Kupi kartu” ili “Izaberi polazak” (u slučaju da želite da kupite povratnu kartu sa određenim datumom polaska, tzv. "zatvorenu povratnu kartu") birate željenu autobusku liniju.

 

3.    Popunite podatke o kupcu i putniku, odaberite način plaćanja ("Online" ili "Offline" plaćanje) i kupite kartu.

 

Za više informacija o tome kako možete da kupite kartu na portalu BusTicket4.me pročitajte detaljno uputstvo.

Opšte je pravilo da se popusti ne sabiraju (akumuliraju) ukoliko ih ima više. Izuzetak su povratne karte kod nekih prevoznika. S tim u vezi Vam preporučujemo da se detaljnije informišete na našoj stranici o prevoznicima.

На врху почетне странице портала, кликом на секцију „Превозници“ биће Вам понуђени сви превозници који се налазе у систему онлине продаје Бустицкет4.ме. Подаци о превозницима истакнути на порталу обухватају основне информације о компанији, аутобуске линије, рецензије и контакт податке, а можете их на бржи и једноставнији начин пронаћи овдје.

Превознике је пожељно контактирати у случајевима ад хоц измјена, сходно томе да Бустицкет4.ме не посједује аутобусе,  нити учествује у организацији превоза, те стога не можемо да утичемо на цјеновну политику превозника, отказе полазака и измјене у реду вожње.

 

S obzirom da portal Busticket4.me nije prevoznička firma, već virtuelna autobuska stanica, ne možemo garantovati da je prevoz bicikla dozvoljen kod svih prevoznika. S tim u vezi, preporučujemo vam da potražite više informacija na našoj stranici o prevoznicima.

Ред вожње са станицама и попусте наћи ћете кликом на „+“ поред жељеног поласка.

Вријеме трајања путовања је наглашено између времена поласка и времена доласка, за жељену дестинацију.

На нашем порталу одабир попуста врши се након што одаберете жељени полазак и кликнете  опцију „Купи карту“. Подаци су груписани у секције "Подаци о купцу", "Подаци о куповини и путнику" и "Избор метода плаћања". Након што унесете податке о купцу, слиједи секција „Попуст“ у оквиру које се у падајућем менију налазе разне врсте попуста. Имајте у виду да уколико се у оквиру овог поља појављује само опција „Основни цјеновник„ то подразумијева да у оквиру жељене релације попусти тренутно нису омогућени од стране превозника.

Karta kupljena na portalu Busticket4.me se automatski šalje na Vašu e-mail adresu u momentu kupovine karte. Sve što je potrebno jeste da tu kartu odštampate i da je pokažete voznom osoblju prilikom ulaska u autobus.

U slučaju otkazivanja polaska od strane prevoznika iz bilo kojeg razloga (otkaz polaska, praznici i sl.), stičete pravo na povraćaj novca od kupljene karte u punom iznosu. Nakon provjere podataka kod prevoznika, a maksimalno 2 dana nakon iskazanog zahtjeva, novac će Vam biti vraćen.

Sve karte koje su izdate na ime nisu prenosive na treća lica. Samo lice na čije ime je izdata karta ima pravo na prevoz.

S obzirom da portal Busticket4.me nije prevoznička firma, već virtuelna autobuska stanica, ne možemo garantovati da je prevoz kućnih ljubimaca dozvoljen kod svih prevoznika. S tim u vezi, preporučujemo vam da potražite više informacija na našoj stranici o prevoznicima.

 

Prema Opštim uslovima korišćenja portala BusTicket4.me, obavezno je da odštampate kartu i pokažete je vozaču pri ulasku u autobus. Samo u izuzetnim slučajevima, što zavisi od prevoznika, može se odobriti ulazak putnika u autobus bez odštampane karte. U ovom slučaju BusTicket4.me nije odgovoran za bilo koje posledice nastale zbog toga što putnik kod sebe ne posjeduje obrazac karte za dati polazak.

Kupovinom karte na portalu Busticket4.me mjesto u vozilu Vam je garantovano. Samo u izuzetnim slučajevima nećete imati mjesto u autobusu koje ste birali prilikom kupovine karte.

Moguće je rezervisati mjesto u autobusu ukoliko prilikom kupovine karte odaberete opciju "Offline plaćanja". Kartu rezervisanu na našem portalu plaćate u Vašoj najbližoj banci ili pošti. U vezi sa rezervacijom mjesta u autobusu treba da znate i to:

- da rezervacija karte nije moguća u periodu manjem od 48h od vremena polaska autobusa;
- da je trenutno moguće platiti kartu samo na teritoriji Srbije i Crne Gore;
- da rezervacija traje 48h, nakon čega se briše, ukoliko niste kupili kartu.

Za više informacija pročitajte Uputstvo za kupovinu karte na portalu BusTicket4.me.

Portal BusTicket4.me je internet servis za prodaju elektronskih karata i pružanje pouzdanih informacija o polascima prevoznika iz cijelog regiona, prevoznicima, autobuskim stanicama i destinacijama. Osnovni cilj portala je da korisnicima pruži navedene usluge bez potrebe za odlaskom korisnika na autobusku stanicu.

Jednom riječju, kupite autobusku kartu i informišite se iz svog doma, omiljenog kafića ili gdje god da se nalazite, a sve to uz pomoć portala BusTicket4.me!

На дну почетне странице портала налази се приказ свих аутобуских станица из земаља чији се превозници налазе у систему онлине продаје Бустицкет4.ме. Приликом одабира одговарајуће државе (нпр. Црна Гора), биће Вам понуђене аутобуске станице (нпр. Подгорица) са наведеном адресом и контакт телефоном. Такође, пружа Вам се могућност да одаберете приказ реда вожње као и детаље о бираној станици, који између осталог подразумијевају станичне услуге и Гоогле мап приказ. 

Na portalu BusTicket4.me možete:

- da kupite autobusku kartu online, čime automatski vršite rezervaciju sjedišta bez potrebe da idete na autobusku stanicu;
- da pretražite tačne redove vožnje za željenu destinaciju;
- da pronađete više detalja o autobuskim stanicama i autobuskim prevoznicima;
- da pronađete više detalja o željenoj destinaciji (dužina trajanja puta, ruta vožnje, zanimljivi detalji o željenoj ruti i sl.).

 

На почетној страници портала налази се кориснички панел са празним пољима предвиђеним за унос жељених података. Како бисте добили информације о планираној релацији унесите полазиште (нпр. Подгорица) и одредиште (нпр. Београд), као и датум поласка, број путника и врсту карте. (један смер или повратна карта).

Након што сте унели жељене податке, кликом на опцију „Претражи“ приказаће Вам се понуђене аутобуске линије, услед чега имате могућност да изаберете линију која Вам највише одговара имајући у виду време поласка, цену, аутобуског превозника и ред вожње. Излистани поласци су описани временом поласка, трајањем пута, превозником, квалитетом аутобуса, редом вожње са километражом, евентуалним акцијским попустима, бројем слободних седишта и сл.

Како бисте лакше нашли одговарајући полазак, на располагању су Вам опције сортирања полазака по цени и времену полазака. Такође, поласке можете издвојити и по превозницима, као и по карактеристикама аутобуса (клима, тоалет, њи-фи и др.).

Све истакнуте информације о терминима поласка и доласка, ценама, попустима, као и редовима вожње су прецизне и свакодневно ажуриране, стога слободно попуните обавезна поља о наручиоцу и путницима, извршите плаћање и уживајте у својој вожњи.

БусТицкет4.ме Вам жели срећан пут.

* Уколико цена у наранџастом квадрату није наведена (приказује се ознака „X“), то значи да се тражена линија тренутно не налази у систему онлине продаје, те стога нисте у могућности купити карту.

Уколико на порталу не постоји директна линија у оквиру одређене релације (нпр. Подгорица – Љубљана), појавиће Вам се обавјештење: „За жељену дестинацију и датум нема директних линија. За одабрани датум нудимо Вам карте у једном смјеру за линије са пресиједањем.“ На основу наведеног обавјештења систем аутоматски врши претрагу линија са пресиједањем, у трајању од пар секунди.

Приказ понуђених полазака садржи назив станице пресиједања као и временски интервал чекања.

Све истакнуте информације о терминима поласка и доласка, цијенама, попустима, као и редовима вожње су прецизне и свакодневно ажуриране, стога слободно попуните обавезна поља о наручиоцу и путницима, извршите плаћање и уживајте у својој вожњи.

БусТицкет4.ме Вам жели срећан пут.

*Уколико цијена у наранџастом квадрату није наведена (приказује се ознака „X“), то значи да се тражена линија тренутно не налази у систему онлине продаје, те стога нисте у могућности купити карту.

Povratne karte imaju različit rok trajanja u zavisnosti od tarifne politike prevoznika. Najčešće, povratne karte traju 30 ili 60 dana, s tim da taj rok može biti i mnogo duži. Za povratne karte koje nemaju određen datum povratka, naš sistem će Vam dati informaciju o krajnjem datumu važenja povratne karte. 
Za više informacija u vezi sa rokovima važenja povratnih karata, posjetite našu stranicu o prevoznicima.

 

Ukoliko kupljenu kartu otkažete u periodu ne manjem od 24h prije polaska autobusa imate pravo na povraćaj novca. Za svako otkazivanje kupljene karte Busticket4.me zadržava sredstva u iznosu od 10% od vrijednosti karte, na račun troškova obrade karte. Pritom, nemate pravo na povraćaj novca za dodatne usluge (staničnu i peronsku kartu) naplaćene uz cijenu karte koja se otkazuje.

 

Да би купац могао да поништи трансакцију, мора бити регистрован са сајту. Након пријаве у систем, може приступити корисничком панелу кликом на линк “Кориснички панел” које се налази у горњем десном углу.

Уласком у кориснички панел, корисник може да види своје податке, купљене карте, свој профил и резервисане карте.

Преглед карата и трансакција може да види кликом на ставку “Карте”. Иницијално су приказане 3 трансакције, а кликом на дугме “Учитај још”, учитавају се следеће три трансакције. Трансакције које је могуће поништити имају дугме “Поништи трансакцију”, кликом на које се трансакција поништава. Купац добија обавјештење да је могуће рефундирати 90% вриједности од цијене карте (без урачунатих такси, у складу са Условима коришћења). Послије успјешног поништења трансакције,  купац добија маил са потврдом да је трансакција успјешно сторнирана

Поништена трансакција се може виђети и на њебтех-овом порталу. Од уплаћених 3.00€, рефундирано је 2.25€.

Уколико путник није био регистрован/пријављен на порталу у тренутку куповине биће му аутоматски генерисан кориснички налог са лозинком. Поред емаила са картом биће му изгенерисани емаил са подацима о корисничком налогу као из сљедећег примјера:

Dear Ljiljana Zeković,

We created an account for you based on your ticket/s purchase via BusTicket4.me.

Your initial data:
-user name: radoje.albijanic@datadesign.me,
-password: 33Wfi#.
(You can change it in your user panel after you confirm registration and log on our website).

Registered users can:
- activate alarm for sleepers and track their trip on live map using our mobile application for Android devices. Download App now!
- use control panel on www.busticket4.me for list of all tickets and possibility to cancel their tickets according to the Terms and Conditions!

If you want to confirm your registration please click on the link below.
https://dev.new.busticket4.me/logovanje/register-confirm.php?user=56fcd6956d4827.93944304&lang=EN.