Alexa Certify

FAQ

Најчешћа Питања

Портал BusTicket4.me није:

- превозничка фирма - не поседујемо аутобусе, нити учествујемо у организацији превоза, тако да не можемо утицати на политику цена превозника, отказивање полазака и промене реда вожње;

- туристичка агенција - иако пружамо много информација о најатрактивнијим дестинацијама у Европи, не организујемо туристичка путовања;

- интернет сервис који пружа индиректне информације - све информације које објављујемо добијамо директно од наших партнера и не преузимамо их из других извора.

Попусти су део тарифне политике превозника. Постоје промотивни попусти који важе ограничено време или се примењују у одређеним случајевима (након одређеног броја продатих карата следећа је бесплатна и сл.) и попусти за одређене категорије путника. Најчешће категорије путника за које важе попусти су:

- деца,

- студенти,

- пензионери.

Сваки превозник одређује врсте попуста за одређене категорије путника. Уколико одговарате датој категорији путника, имате право на попуст. Истовремено, приликом уласка у аутобус морате са собом имати неки документ који потврђује изабрани попуст (индекс за студенте, пензиони чек за пензионере, здравствену књижицу или сличан документ за децу). Који документ је неопходан за доказивање права на попуст зависи од превозника - с тим у вези, препоручујемо да више информација о попустима пронађете на страници о превозницима.

Уколико сте искористили један правац повратне карте, а одустали од повратка, имате право на повраћај неискориштеног дела карте, према важећим правилима за отказивање карте. Износ новца који вам се враћа зависи од тарифне политике превозника, тј. од начина на који превозник обрачунава вредност повратног купона карте.

Више детаља о отказивању повратне карте можете прочитати на страници Шта треба да знам о повратној карти?

1. На насловној страни портала потражите ред вожње аутобуса за жељену дестинацију – изаберите почетну и крајњу станицу, врсту карте (једносмерна или повратна), датум путовања и број путника . Имајте на уму да осим полазне и долазне станице, у овом кораку не морате да дефинишете параметре за остала поља (датум, број путника и тип карте). Можете их поставити за следећи корак.

2. Од понуђених аутобуских линија изаберите линију која Вам највише одговара, водећи рачуна о времену поласка, цени, превознику и траси линије. Да бисте лакше пронашли одговарајући полазак, имате опције сортирања полазака по цени и времену поласка. Такође, поласке можете раздвојити по превозницима, као и по карактеристикама аутобуса. Кликом на дугме "Купи карту" или "Одабери полазак" (у случају да желите да купите повратну карту са одређеним датумом поласка, тзв. "затворену повратну карту"), бирате жељену аутобуску линију.

3. Попуните податке о купцу и путнику, одаберите начин плаћања („Online“ или „Offline“ плаћање) и купите карту.

За више информација о куповини карте на порталу BusTicket4.me прочитајте детаљна упутства.

Опште правило је да се попусти не сабирају (акумулирају) ако их има више. Изузетак су повратне карте код неких превозника. С тим у вези, препоручујемо Вам да на нашој страници о превозницима прочитате детаљније информације о попустима.

На врху почетне странице портала, кликом на секцију „Превозници“ биће Вам понуђени сви превозници који се налазе у систему онлине продаје BusTicket4.me. Подаци о превозницима, истакнути на порталу, обухватају основне информације о компанији, аутобуске линије, рецензије и контакт податке, а можете их на бржи и једноставнији начин пронаћи овде.

Превознике је пожељно контактирати у случајевима ad hoc измена, сходно томе да BusTicket4.me не поседује аутобусе, нити учествује у организацији превоза, те стога не можемо да утичемо на ценовну политику превозника, отказе полазака и измене у реду вожње.

 

С обзиром да портал busticket4.me није превозничка фирма, већ виртуелна аутобуска станица, не можемо да гарантујемо да је превоз бицикала дозвољен са свим превозницима. У том смислу, препоручујемо Вам да потражите више информација на нашој страници о превозницима.

Ред вожње са станицама и попусте наћи ћете кликом на „+“ поред жељеног поласка.

Време трајања путовања је наглашено између времена поласка и времена доласка, за жељену дестинацију.

На нашем порталу, одабир попуста врши се након што одаберете жељени полазак и кликнете  опцију „Купи карту“. Подаци су груписани у секције "Подаци о купцу", "Подаци о куповини и путнику" и "Избор метода плаћања". Након што унесете податке о купцу, следи секција „Попуст“ у оквиру које се у падајућем менију налазе разне врсте попуста. Имајте у виду да уколико се у оквиру овог поља појављује само опција „Основни ценовник„ то подразумева да, у оквиру жељене релације, попусти тренутно нису омогућени од стране превозника.

Карта купљена на порталу BusTicket4.me, у тренутку куповине, аутоматски се шаље на Вашу e-mail адресу. Све што је потребно јесте да одштампате возну карту и покажете је возном особљу при уласку у аутобус.

У случају отказивања поласка од стране превозника из било ког разлога (отказивање поласка, празници, квар и сл.), имате право на рефундацију за купљену карту у целости. Након провере података код превозника, а највише два дана након што банци пошаљемо захтев за повраћај новца, средства ће бити враћена на рачун са којег је извршена уплата.

Све карте издате на име нису преносиве на трећа лица. Право превоза има само лице на чије име је карта издата.

С обзиром да портал busticket4.me није превозничка фирма, већ виртуелна аутобуска станица, не можемо да гарантујемо да је превоз кућних љубимаца дозвољен са свим превозницима. У том смислу, препоручујемо Вам да потражите више информација на нашој страници о превозницима.

 

Према Општим условима коришћења портала BusTicket4.me, карту је обавезно одштампати и показати возачу приликом уласка у аутобус. Само у изузетним случајевима, што зависи од превозника, путницима се може дозволити да се укрцају у аутобус без одштампане карте. У овом случају, BusTicket4.me не сноси одговорност за било какве последице узроковане недостатком одштампане карте за дати полазак.

Куповином карте на порталу Busticket4.me гарантовано Вам је место у аутобусу. Само у изузетним случајевима на карти неће бити приказан број аутобуског седишта.

Могуће је резервисати место у аутобусу ако приликом куповине карте изаберете опцију „Offline плаћање“. Карту резервисану на нашем порталу плаћате у најближој банци или пошти. У вези са резервисањем места у аутобусу треба да знате и следеће:

- да резервација карте није могућа у периоду краћем од 48 сати пре времена поласка аутобуса;

- да је за сада могуће плаћање карте само на територији Србије и Црне Горе;

- да резервација траје 48 сати, након чега се брише, ако нисте купили карту.

За више информација прочитајте Упутство за куповину карте на порталу BusTicket4.me.

Portal BusTicket4.me je internet servis za prodaju elektronskih karata i pružanje pouzdanih informacija o polascima prevoznika iz cijelog regiona, prevoznicima, autobuskim stanicama i destinacijama. Osnovni cilj portala je da korisnicima pruži navedene usluge bez potrebe za odlaskom korisnika na autobusku stanicu.

Jednom riječju, kupite autobusku kartu i informišite se iz svog doma, omiljenog kafića ili gdje god da se nalazite, a sve to uz pomoć portala BusTicket4.me!

На дну почетне странице портала налази се приказ свих аутобуских станица из земаља чији се превозници налазе у систему онлине продаје BusTicket4.me. Приликом одабира одговарајуће државе (нпр. Црна Гора), биће Вам понуђене аутобуске станице (нпр. Подгорица) са наведеном адресом и контакт телефоном. Такође, пружа Вам се могућност да одаберете приказ реда вожње, као и детаље о бираној станици, који између осталог подразумевају станичне услуге и Google map приказ. 

На порталу BusTicket4.me можете:

- да купите аутобуску карту online, чиме се аутоматски резервише седиште без потребе одласка на аутобуску станицу;

-  да претражите тачне редове вожње за жељену дестинацију;

- да пронађете више детаља о аутобуским стајалиштима и аутобуским оператерима;

- да пронађете више детаља о жељеној дестинацији (дужина путовања, рута вожње, занимљиви детаљи о жељеној рути итд.).

 

На почетној страници портала налази се кориснички панел са празним пољима предвиђеним за унос жељених података. Како бисте добили информације о планираној релацији, унесите полазиште (нпр. Подгорица) и одредиште (нпр. Београд), као и датум поласка, број путника и врсту карте. (један смер или повратна карта).

Након што сте унели жељене податке, кликом на опцију „Претражи“ приказаће Вам се понуђене аутобуске линије, где имате могућност да изаберете линију која Вам највише одговара, сагледавајући време поласка, цену, аутобуског превозника и ред вожње. Излистани поласци су описани термином поласка, трајањем пута, превозником, квалитетом аутобуса, редом вожње са километражом, евентуалним акцијским попустима, бројем слободних седишта и сл.

Како бисте лакше нашли одговарајући полазак, на располагању су Вам опције сортирања полазака по цени и времену полазака. Такође, поласке можете издвојити и по превозницима, као и по карактеристикама аутобуса (клима, тоалет, wi-fi и др.).

Све истакнуте информације о терминима поласка и доласка, ценама, попустима, као и редовима вожње су прецизне и свакодневно ажуриране, стога слободно попуните обавезна поља о наручиоцу и путницима, извршите плаћање и уживајте у својој вожњи.

BusTicket4.me Вам жели срећан пут.

*Уколико цена у наранџастом квадрату није наведена (приказује се ознака „X“), то значи да се тражена линија тренутно не налази у систему онлине продаје, те стога нисте у могућности купити карту.

Уколико на порталу не постоји директна линија у оквиру одређене релације (нпр. Подгорица – Љубљана), појавиће Вам се обавештење: „За жељену дестинацију и датум нема директних линија. За одабрани датум нудимо Вам карте у једном смеру за линије са преседањем.“ На основу наведеног обавештења систем аутоматски врши претрагу линија са преседањем.

Приказ понуђених полазака садржи назив станице преседања, као и временски интервал чекања.

Све истакнуте информације о терминима поласка и доласка, ценама, попустима, као и редовима вожње прецизне су и свакодневно ажуриране, стога слободно попуните обавезна поља о наручиоцу и путницима, извршите плаћање и уживајте у вожњи.

BusTicket4.me Вам жели срећан пут.

*Уколико цена у наранџастом квадрату није наведена (приказује се ознака „X“), то значи да се тражена линија тренутно не налази у систему online продаје, те стога нисте у могућности купити карту.

Повратне карте имају различит рок важења, у зависности од тарифне политике превозника. Повратне карте најчешће важе 30 или 60 дана, с тим што овај период може бити много дужи. За повратне карте које немају наведен датум повратка, наш систем ће пружити информације о коначном датуму важења повратне карте.
За више информација о периодима важења повратних карата, посетите našu страницу о превозницима.

Уколико откажете купљену карту у једном правцу најмање 24 сата пре поласка аутобуса, имате право на повраћај новца. За свако отказивање купљене карте, BusTicket4.me задржава средства у износу од 10% од вредности карте, на име банковних трошкова обраде карте. Истовремено, немате право на повраћај средстава за додатне услуге (станична и перонска карта) наплаћене уз цену поништене карте.

Постоје две врсте повратних карата: отворене повратне карте, чији рок важења варира у зависности од тарифне политике превозника (обично важе 30 дана, али овај период може бити и дужи); и Затворене повратне карте, са дефинисаним датумом повратка, односно са већ потврђеном резервацијом седишта на повратку.

Уколико сте искористили један правац повратне карте, а одустали од повратка, имате право на повраћај неискоришtеног дела карте, према важећим правилима за отказивање карте. Међутим, ако сте већ изабрали датум повратка и проверили правац повратка, тј. резервације седишта, а искористили сте део карте који се односи на полазак, у складу са важећим правилима о продаји карата, немате право на повраћај новца за неискориштени део карте, јер сте резервисали место којe је могло бити продатo другом путнику.